úterý 2. prosince 2008

Everytime I think of you

Přemýšlím, na co je blog, na který nikdo nepřidává komentáře a co to znamená. Znamená to, že naši přátele jsou z té generace, která se to nenaučila a jen čte (já sama to dělám), aniž by zaznamenávala? Nebo to znamená, že blog nečte nikdo? A čtou ho spolubydliči? Je takovýto prostor na něco dobrý a jak nejlíp ho využít? Komunikace, která nekomunikuje, není komunikací. Tak se ptám vás, jestli/kteří to tu někdy čtete. Co s tím? Zdravím všechny usebrané duše v kufrech.



6 komentářů:

Lukas řekl(a)...

Ale čteme ... jen nás nevidíš ;) Přidej si na blog měření návštěvnosti, třeba Google Analytics, ups, teď jsem se prozradil...

帅明浩 řekl(a)...

Myslel jsem, že ten blog je místo rozesílání hromadných pozvánek a nevím, proč by tak nemohl fungovat i dál. Jinak řečeno: čtu, nekomentuju a četl bych i dál

Anonymní řekl(a)...

Lucasovi:
oops, díky za radu. Asi potřebuju vidět, v tom to je :)

Anonymní řekl(a)...

Kicsimu: máš prvdu, proto vznikl a jestli komunikuje i jen jako zvací rozcestník, je to dobře a jsem ráda. :)

Anonymní řekl(a)...

Blog sleduju se zájmem, ale většinou jsou to skutečně informace, které nevybízí moc ke komentářům :-)

Irena Ellis řekl(a)...

ale jasne ze cteme, jen nekomentujeme, me na blog taky nikdo nepise...teda kdyz si z nej nahodou muj sef zrovna nevycte, ze chci opustit zamestnani :-). A to jsem to psala schvalne anglicky, aby si to neprecetli mi rodice :-) mate to tu hezky zahnizdeny...